Onderzoek over onze dienstverlening
22 oktober 2025
Als gemeente vinden we het belangrijk om u goed van dienst te zijn. Bijvoorbeeld als u een paspoort of een vergunning aanvraagt of als u een melding doet over kapotte straatverlichting. We onderzoeken dan ook regelmatig wat inwoners, ondernemers en organisaties van onze dienstverlening vinden. Ook nu voeren we een onderzoek uit. U kunt hieraan deelnemen en uw mening geven.
Uitnodiging via e-mail
Heeft u in het afgelopen jaar contact met ons gehad en daarbij uw e-mailadres aan ons doorgegeven? Dan ontvangt u een uitnodiging in uw mail om deel te nemen aan dit onderzoek. U ontvangt de e-mail vanuit het e-mailadres noreply@peelenmaas.nl. Het zou mogelijk kunnen dat u deze e-mail in uw ongewenste mail ontvangt.
Reageert u niet op de eerste uitnodiging, dan ontvangt u een herinnering. Wilt u geen e-mails over dit onderzoek meer ontvangen, dan kunt u zich afmelden.
Deelnemen
Heeft u in het afgelopen jaar geen contact via e-mail met ons gehad en wilt u toch graag uw mening geven over onze dienstverlening? Ook dan kunt u meedoen met dit onderzoek.
Naar de vragenlijst (Deze link gaat naar een externe website)
Vragenlijst
Het invullen van de vragenlijst duurt slechts enkele minuten. U krijgt bijvoorbeeld de vraag waarover u contact heeft gehad met de gemeente en hoe u dit contact heeft ervaren. Ook kunt u in het onderzoek aangeven wat u vindt van de bereikbaarheid van de gemeente en de toegankelijkheid van het Huis van de Gemeente. Door het onderzoek in te vullen, helpt u ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door het bedrijf KCM, in opdracht van gemeente Peel en Maas.
Hulp nodig?
Heeft u hulp nodig bij het invullen van de vragenlijst? Dan kunt u terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid in de bibliotheek. Zij helpen u hier graag bij. Deze hulp is gratis, ook voor mensen die geen lid zijn van de bibliotheek.
U kunt de vragenlijst invullen tot en met 21 december 2025. Alvast hartelijk bedankt voor uw deelname!