Let op!Van donderdag 29 juli 2021 vanaf 12.00 uur tot en met zondag 1 augustus 2021 kunt u geen paspoort en identiteitskaart aanvragen.
Dit geldt ook voor een spoedaanvraag. Heeft u met spoed een paspoort of identiteitskaart nodig?
Kijk op de website van de Rijksoverheid voor meer informatie over een nooddocument.

Aanbesteding en inkoop

Een aanbesteding is een procedure waarbij de gemeente Peel en Maas bedrijven uitnodigt om een opdracht uit te voeren, zoals een werk, levering of dienst. Bedrijven kunnen hun interesse kenbaar maken door in te schrijven en een offerte te doen.

Inschrijvingen worden beoordeeld op een zogenaamd gunningscriterium zoals economisch meest voordelige inschrijving of laagste prijs. De meest geschikte partij wordt gekozen.

Schrijf uw bedrijf in voor een mogelijke opdracht

Bent u ondernemer en bent u geïnteresseerd in zaken doen met de gemeente Peel en Maas? Laat dan uw gegevens bij ons achter. U bent dan bij ons bekend, zo kunnen wij u benaderen voor het uitbrengen van een offerte.

Wij publiceren openbare en Europese aanbestedingen op Tenderned. Voor andere, vaak kleinere opdrachten benaderen wij zelf ondernemers voor het uitbrengen van een offerte.

Sociaal Domein

Voor de inkoop van diensten in het Sociaal Domein hebben de zeven Noord-Limburgse gemeenten (Beesel, Bergen, Gennep, Horst aan de Maas, Peel en Maas, Venlo en Venray) de Modulaire Gemeenschappelijke Regeling Sociaal Domein Limburg-Noord opgericht.

Op de website van de Modulaire Gemeenschappelijke Regeling Sociaal Domein Limburg-Noord vindt u meer informatie over aanbestedingen in het Sociale Domein.

Inkoop

Bij het inkopen van leveringen, diensten en werken streeft de gemeente Peel en Maas er naar om de prijs-kwaliteitverhouding te verbeteren. Daarom is er een inkoopbeleid opgesteld, waarin de doelstellingen en uitgangspunten van de inkoopactiviteiten van de gemeente zijn aangegeven.