Nieuwe naam en huisstijl Experience Centre
In mei 2023 is er een bijeenkomst georganiseerd bij het Experience Centre. Iedereen die langskwam kreeg een interessante rondleiding door het gebouw en kon meer te weten komen over wat daar allemaal gaande is.
Werkgroep Marketing
Maar dat is niet alles, tijdens de bijeenkomst konden de aanwezigen zich aanmelden voor verschillende werkgroepen. 1 van die werkgroepen is de werkgroep Marketing. Gitte Krosse van de gemeente Peel en Maas begeleidt hierin 9 gemotiveerde deelnemers van verschillende bedrijven en partners. Samen denken ze na over de nieuwe naam en huisstijl voor het 'Experience Centre', dat tot nu toe slechts een werknaam is.
Het doel is om een naam te vinden die goed aansluit bij de visie van het centrum en de mensen die erbij betrokken zijn. De huidige deelnemers en de cursisten van de taallessen hebben hier ook een stem in. Onder de deskundige begeleiding van Crispy Concepts hebben 2 interactieve werksessies plaatsgevonden. Tijdens deze sessies zijn heel wat ideeën bedacht en met veel aandacht besproken.
Dit creatieve proces is niet alleen inspirerend, maar ook erg waardevol om samen te doen. Samen een naam te bedenken die perfect past bij de koers van het centrum creëert een gevoel van samenhorigheid en enthousiasme. Dit alles met dank aan de leden van de werkgroep bestaande uit afgevaardigden van Allerhande Peel en Maas, Greenworld Zonnepanelen, Gilde Educatie, Hanssen Group, Neptunus, NLW Groep en Wonen Limburg.
Definitieve beslissing
Uiteindelijk zijn er 4 potentiële namen ontstaan. Nu is het moment aangebroken waarop een definitieve beslissing kan worden gemaakt. Als de nieuwe naam gekozen is, neemt Crispy Concepts de volgende stap door een bijpassende huisstijl te bedenken en uit te werken. Hierbij wordt ook weer nauw samengewerkt met de werkgroep, cursisten en deelnemers. De lancering van de nieuwe naam en huisstijl vindt daarna plaats, maar tot die tijd blijft het een geheim, wordt vervolgd.