Teammanager communicatie en dienstverlening

Dienstverband/uren Vaste functie, 36 uur per week
Werk-/denkniveau hbo/wo werk- en denkniveau en ruime ervaring met communicatie, dienstverlening en klantbeleving
Team Communicatie en dienstverlening
Salaris € 6.240,00 bruto per maand
Sluitingsdatum 1 maart 2020

Wie zijn wij

Wij zijn jong, ambitieus en vernieuwend. Zelfsturing is hier zo ongeveer uitgevonden en daar zijn we trots op. Onze inwoners en ondernemers denken zelf na over de toekomst van hun dorp en weten elkaar te vinden. Peel en Maas geeft ruimte, en inwoners en ondernemers beleven die ruimte.

We koesteren de kleinschaligheid en de menselijke maat die past bij een plattelandsgemeente. Die sfeer van ambitie, vernieuwing maar ook nuchterheid vind je terug in onze organisatie. Openheid, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en samenwerken zijn kenmerkend voor ons. Hiërarchie vinden we niet zo belangrijk. Het Huis van de Gemeente is een werkomgeving die dit letterlijk mogelijk maakt.

Is dit de werkomgeving die bij jou past? Misschien krijg jij wel de kans om dit zelf te ervaren!

Jouw nieuwe functie

Als teammanager Communicatie en Dienstverlening stuur je 40 enthousiaste specialisten aan uit de clusters Klant Contact Centrum, Burgerzaken en Communicatie én ben je lid van het managementteam. 

Het Klant Contact Centrum is een belangrijke ingang voor onze inwoners en dus ook een belangrijk visitekaartje.
Bij Burgerzaken zitten onze vakspecialisten klaar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen En Communicatie helpt de andere teams met het versterken van hun communicatiekracht, adviseert het bestuur en zorgt voor een professionele communicatie van de gemeente. 

Als MT-lid werk je mee aan onze organisatieontwikkeling en ben je een professionele schakel tussen de portefeuillehouder(s), de directie en jouw team.

Uitstekende dienstverlening is de rode draad in jouw team. Samen met de adviseur dienstverlening, de coördinator burgerzaken en de senior adviseurs communicatie bepaal je de koers en boek je mooie resultaten. 

Het team werkt aan een toekomstvisie voor communicatie en dienstverlening. Zij willen nieuwe wegen inslaan en zoeken een teammanager die dit met hen vooruitstrevend oppakt.

Ons ideaal

Onze ideale kandidaat:

  • wordt blij van de grote diversiteit in jouw team.
  • is een mens- en resultaatgerichte leider.
  • bouwt graag aan relaties en weet de juiste verbindingen te leggen.
  • weet zich strategisch goed te positioneren.
  • durft prioriteiten te stellen.
  • neemt een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen mee.

Kortom een prachtige uitdaging voor iemand die op zoek is naar een functie waarbij vernieuwing, innovatie en lef voorop staan.

Je hebt een hbo/wo werk- en denkniveau en ruime ervaring met communicatie, dienstverlening en klantbeleving. Je hebt ervaring met leidinggeven en coachen in verandertrajecten.


Ons aanbod

Wij hebben flexibele werktijden, opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en is maximaal € 6.240,00 per maand (functieschaal 13, salarispeil 1 januari 2020), bij een fulltime dienstverband van 36 uur. Na één jaar goed functioneren krijg je een vast dienstverband.

Solliciteren en dan?

Solliciteer via Banenplein Limburg. Dit kan tot en met zondag 1 maart 2020. Je krijgt uiterlijk donderdag 5 maart een e-mail of we je uitnodigen voor een gesprek. De eerste gesprekken zijn op vrijdagmorgen 13 maart 2020. De tweede gesprekken zijn op vrijdagmorgen 20  maart.

Solliciteer

Meer weten?

Wil je nog meer weten? Neem dan contact op met adjunct directeur Kirsten Werps, e-mailadres kirsten.werps@peelenmaas.nl of met beleidsmedeweker P&O Patrick Starren, e-mailadres personeel@peelenmaas.nl. Zij zijn ook bereikbaar via ons Klant Contact Centrum, 077 306 6666.